Horari

De dilluns a divendres

  • El SASTIC obre de 8:00h a 15h, excepte en els períodes no lectius que obre de 8:00h a 14h.
  • El Centre d'Atenció a l'Usuari (CAU*) atén presencialment amb cita prèvia, per telèfon (971173398), de les 8:00h a les 20:00h (excepte el mes d'agost, període de Nadal i Setmana Santa, que finalitza a les 15:00h) o podeu trametre una incidència mitjançant el formulari de contacte per a incidències i/o suport o mitjançant la Creació d'una petició

Caps de setmana i festius

El Centre d'Atenció a l'Usuari (CAU*) ofereix suport telefònic de 9:00h a 20:00h per garantir la disponibilitat dels serveis determinats pel Consell de Direcció que són els següents:

  • Els servidors de la web corporativa (www.uib.es). No inclou les webs pròpies dels departaments que no depenen de la pàgina de la UIB, ni altres serveis com Campus Extens, UIBdigital, etc.
  • La connexió troncal a Internet.
  • Els servidors de correu electrònic. Inclou l'accés a les bústies i la possibilitat d'enviar i de rebre correu. L'antispam i l'antivirus no s'inclou.

Disponibilitat dels serveis TIC de la UIB

Amb caràcter general els serveis oferits tenen disponibilitat 24x7 (24 hores, els 7 dies de la setmana).

El manteniment d'aquests serveis està atès per personal tècnic en horari laboral, de 8:00h a 15:30h. Per aquest motiu, si fora d'aquest horari laboral es produeix alguna incidència tècnica, aquesta no es podrà atendre fins l'endemà. Però en qualsevol cas ens podeu trametre una incidència mitjançant el formulari de contacte per a incidències i/o suport o mitjançant la Creació d'una petició

 

(*)

Actualment l'empresa concesionària del servei d'atenció a l'usuari i manteniment dels equips de microinformàtica de la Universitat de les Illes Balears és ECONOCOM, S.A.