Configuració del correu electrònic en Microsoft Outlook per MAC
Una vegada realitzada la instal·lació i l'activació d'Office 365, heu de configurar el vostre compte de correu electrònic a Microsoft Outlook.
- Feu clic al botó Agregar cuenta.
- Al quadre següent feu clic al botó Exchange u Office 365 per seleccionar el tipus de compte que voleu afegir.
- Emplenau el quadre de configuració automàtica del compte de Microsoft Outlook amb les dades del vostre compte de correu i feu clic al botó Agregar cuenta.
- Dirección de correo electrónico: la vostra adreça de correu electrònic institucional amb el domini (@estudiant.uib.cat, @estudiant.uib.es, @estudiant.uib.eu) elegit a UIBdigital (exemple: nom.llinatge1@estudiant.uib.cat).
- Método: Nombre de usuario y contraseña.
- Nombre de usuario: el vostre nom d'usuari d'UIBdigital, afegint-hi "@id.uib.es", "@id.uib.cat" o "@id.uib.eu", segons el domini elegit a UIBdigital (exemple: aaa111@id.uib.es).
- Contrasenya: la vostra clau d'accés, amb què accediu a UIBdigital.
- Al quadre següent seleccionau la casella Utilizar siempre mi respuesta en este servidor i feu clic al botó Permitir.
- Finalment, veureu un quadre on haureu d'iniciar sessió amb les vostres credencials d'UIBdigital, afegint a l'usuari "@id.uib.es", "@id.uib.cat" o "@id.uib.eu", segons el domini elegit a UIBdigital (exemple: aaa111@id.uib.es).