Configuració del correu electrònic en Microsoft Outlook per PC
Una vegada realitzada la instal·lació i l'activació d'Office 365, heu de configurar el vostre compte de correu electrònic a Microsoft Outlook. Per configurar el compte de correu electrònic institucional amb Microsoft Outlook podeu aprofitar la detecció automàtica que fa Microsoft Outlook del compte lligat a l'activació d'Office 365.
- Anau a la pestanya Archivo.
- Dins la pestanya Información feu clic al botó Agregar cuenta.
- Al quadre següent veureu les dades del vostre compte de correu, feu clic al botó Conectar.
- En cas que la connexió d'Outlook no detecti automàticament el compte de correu electrònic lligat a Office 365, haureu d'emprar la configuració automàtica del compte de Microsoft Outlook per al vostre correu electrònic. Per això, emplenau el quadre amb les dades del vostre compte de correu i feu clic al botó Siguiente.
- Su nombre: el vostre nom i llinatges.
- Dirección de correo electrónico: la vostra adreça de correu electrònic institucional amb el domini (@estudiant.uib.cat, @estudiant.uib.es, @estudiant.uib.eu) elegit a UIBdigital (exemple: nom.llinatge1@estudiant.uib.es).
- Contraseña: la vostra clau d'accés, amb què accediu a UIBdigital.
- Finalment, veureu un quadre de seguretat que haureu d'emplenar i acceptar amb les vostres credencials d'UIBdigital, afegint a l'usuari "@id.uib.es", "@id.uib.cat" o "@id.uib.eu", segons el domini elegit a UIBdigital (exemple: aaa111@id.uib.es).