Punts de suport tècnic
Els punts de suport tècnic són un lloc on els usuaris, principalment Alumnes i PDI, poden trobar una resposta ràpida sobre temes senzills TIC. Per exemple donen suport en la configuració wifi de dispositius portàtils, als usuaris a les aules d'informàtica, en la connexió de dispositius a canons de projecció de les aules, etc.
Es troben al hall d'alguns edificis o puntualment en alguna aula d'informàtica. Estan senyalitzats amb cartelleria. El personal que es troba als punts de suport tècnic són alumnes col·laboradors tecnològics.
Què són els punts de suport tècnic?
Són punts de suport on els usuaris poden trobar una resposta ràpida sobre temes senzills TIC. Concretament donen suport en:
- Manteniment de les aules d’informàtica.
- Assistència i manteniment dels ordinadors del professor a les aules de docència.
- Ajudar a connectar ordinadors portàtils al canó de projecció de les aules.
- Donar suport en configuració de portàtils i altres dispositius de l'alumnat:
- wifi,
- escriptoris virtuals
- impressores de copisteria.
- Donar suport en la sol·licitud de certificats digitals a l'alumnat.
Es troben al hall d'aguns edificis o en alguna aula d'informàtica. Estan senyalitzats amb cartelleria. El personal que es troba als punts de suport tècnic són alumnes col·laboradors tecnològics.
A quins edificis es troben punts de suport tècnic?
Es troben punts de suport tècnic als edificis:
- Ramon Llull
- Mateu Orfila
- Jovellanos
- Guillem Cifre
- Arxiduc Lluís Salvador
Quin horari tenen els punts de suport tècnic?
Els punts de suport estan oberts de dilluns a divendres, des de l'inici del curs fins el 30 de juny. Els matins des de les 8:30 fins les 13:30 i entre les 16:30 i les 20:30 els horabaixes.
Els mesos de juliol, agost i setembre (mentre no comenci el curs), romanen tancats.